Mida teeks juht, kui ta teaks, et 80% tema inimestest on kimpus murega, mis vähendab nende produktiivsust ja heaolu tööl ning soodustab läbipõlemist? Tõenäoliselt võtaks ta seda päris tõsiselt ja püüaks leida lahendusi olukorra parandamiseks. Petturi fenomen on miski, millega on kimpus 80% inimestest mingil hetkel oma elus ning mis olulisel määral mõjutab nende heaolu, Loe lähemalt
Blogi
Ikkagi inimene…
Ma usun, et ma ei pea olema tööl alati õnnelik ja rahulolev. Ärge saage minust valesti aru, ma tahan oma igapäevast tööd tehes tunda rõõmu, rahulolu ja lõbu. Viimased aastad on olnud keerulised – ärevus iseenda ja oma lähedaste tervise ja toimetuleku pärast, mure riikliku turvalisuse ja majandusliku ebastabiilsuse pärast. Me vajame seda, et oskaksime Loe lähemalt
Õpetaja kui õpilase tuleviku looja
Iga õpetaja tahab oma õpilasi eluks parimal moel ette valmistada. Soovime olla kindlad, et kui õpilane astub laia maailma, on tema aastate jooksul kogutud teadmised, oskused ja hoiakud talle toeks nii järgmisel haridustasemel, tööturul kui elus laiemalt. Kooli roll on äratada õpilases huvi maailma vastu, aidata tal ära tunda seda, mis paneb silma särama, anda Loe lähemalt
Vaade ei meeldi?
Vaade ei meeldi? Tegelikult on päris OK tõusta püsti ja valida mõni teine istekoht. Oot, aga kunagi ju meeldis?! No jaa. Aga vaade on ammendanud, tahaks leida mõne uue vaatenurga. Mõneks ajaks on abi ka uue potilille ja postamendi lisamisest. Abiks ikka. Ah, et ei tea millist valida? Nii palju ahvatlevat silmapiiril? Jaa, keeruline… Aga Loe lähemalt
Petturi fenomen – mida sellest arvata?
Kas mõni neist mõtetest tundub Sulle tuttav? Ma ei ole tegelikult nii võimekas, kui teised arvavad See, mida olen oma elus saavutanud, tundub olevat mingi eksitus Mulle ei meeldi kiitus ja tunnustus, tegelikult see ei olnud minu teene Siiani olen kuidagi hakkama saanud, aga kaugemale ma ei julge minna – siis näevad kõik, et ma Loe lähemalt
Segadus meie sees… Kust see tuleb?
Mõtlen oma viimaste kohtumiste peale väga ägedate inimestega. Üldiselt tullakse karjääricoachingule siis, kui enda sees on vaevamas segadus, millest ise väljapääsu on raske leida. See segadus on rusuv ja kahtlusi tekitav ja väga tihti käib sinna juurde mõte “ma ju peaksin suutma ise sellele lahenduse leidma”. Samas võivad selle rusuva rahulolematuse taga olla üsna selged Loe lähemalt
Hirmude seadmisest
Kui seaks õige eesmärgi asemel mõne hirmu? Päriselt?! Käsi püsti, kes on viimasel ajal mõelnud, et teeks, läheks, hakkaks, oleks, ütleks, loobuks, alustaks, muudaks? Kui paljud neist mõtetest on realiseerunud? Miski hoiab meid tagasi. Vahel „see“ suisa halvab, vahel on „see“ lihtsalt ebamugavalt kainestav. Ja me loobume. Ja nii me ei tee, lähe, hakka, ole, Loe lähemalt
Tulevikus on tööturul konkurentsivõimelised need, kes…
… suudavad keskenduda Meenutage hetkeks viimast korda, kui pidite keskendunult millegi kallal vaeva nägema. Kuidas see Teil õnnestus? Mis Teie keskendumist häiris? Mis toetas? Kui heaks oma keskendumisvõimet peate? Kõik meie tehnilised oskused, diplomid, kontaktid ja süsteemide peenhäälestamine on olulised, kuid aitavad teatud piirini. Meie tähelepanu on tuhandete stiimulite mõjuväljas – piiksud ja sätsud, inimesed, Loe lähemalt
Karjääriteenustega lõimitud üldharidus – kas kasutamata potentsiaal?
COVID-19-st tingitud uus reaalsus on pannud proovile nii iga inimese üksikult kui ka ühiskonna tervikuna. Kuigi rohkem räägitakse praeguse aja raskustest ja probleemidest, ei saa salata, et kujunenud olukord on loonud ka hulgaliselt uusi võimalusi ja perspektiive, muuhulgas karjäärivaldkonnas. Karjääriteenused on viimase aasta jooksul olnud suure surve all: uute tööviiside juurutamine väga lühikese aja jooksul; Loe lähemalt
Uusaastalubadused… Nalja teete?!
Ma ei luba endale juba ammu enam midagi. Nagunii annan alla peale paari nädalat Kui tihti oled proovinud oma elus mingit väikest või suuremat muudatust teha? Söön vähem rämpstoitu Lähen varem magama Jätan suitsetamise maha Hakkan regulaarselt trenni tegema Õpin uusi asju Hakkan päevatöö kõrvalt lisatööd tegema Kui kaua õnnestus Sul oma eesmärgist kinni pidada Loe lähemalt